Friday, November 30, 2012

nude holo

Osobno nisam neki pretjerani ljubitelj holo lakova, niti ih imam u svojoj kolekciji, a i uglavnom su nešto teže nabavljivi (čitaj: meni preskupi :D).Nema ni veze, jer srećom postoje i drugi (drugačiji) lijepi lakovi na koje bacam oko. 
Lak koji ćete vidjeti u današnjem postu, nije holo, onako zapravo holo, ali baca na taj đir. Radi se o POP holo toperu iz Essenceove prilično pradavne kolekcije Remix your style, u nijansi Just can't get enough. Unatoč tome što je (bio) LE, može ga se pronaći u stalnoj postavi, pod imenom Special Effect Topper u nijansi 12 Holo topping please! Opisala bi ga kao holo nudača, prozirne baze i hrpe, al doslovno hrpetine sitnih presijavajućih čestica. Može se koristiti preko bilo kojeg drugog laka ili samostalno (za što će vam trebati više od dva standardna sloja). 
Ja sam otkako sam ga vidjela imala u glavi viziju kako ga želim iskoristiti. Znala sam da će to biti preko nekog nudača i eto napokon sam to i izrealizirala :D. Neki dan sam ga vidjela kod Lendoxie na blogu u malo drugačijem izdanju i odlučila da ga napokon stavim na noktiće :) Nudač kojeg sam koristila ispod je P2 071 adore me! kojeg ste već imali prilike vidjeti samostalno. On mi se učinio kao najsličniji samom topperu i dobro sam pogodila jer su potpuno stopljeni, kao da se radi o jednom laku. 

2 sloja P2 071 adore me, 1 sloj Essence Re-mix your style POP





Iako ga nemam i ne znam kako izgleda uživo, mene ovaj lak tj. ova kombinacija totalno asocira na Butter London All hail the queen. Znam da će sad neki pomisliti da nisam normalna, al šta ću kad me podsjeća :D. 

7 comments:

  1. Čitam post i negdje na sredini se mislim kako ću ti napisati: "Napravila si sebi All hail the queen", i onda vidim šta si napisala :D
    I mene je podsjetio na njega, a ni ja ga (naravno) nemam :DDD

    ReplyDelete
  2. Hvala na spominjanju :) Svidja mi se u ovoj kombinaciji, ja ga najcesce koristim preko rozih ili sivog, morat cu probat i preko ovako nekog nudaca

    ReplyDelete
  3. Sviđa mi se kombinacija, izgleda mi jako lijepo :)

    ReplyDelete
  4. da znaš da stvarno djeluje kao jedan lak, super je :D

    ReplyDelete