Tuesday, February 28, 2012

P2 071 adore me!

Prvi u nizu P2 lakova koje ću vam pokazati. Ovih lakova nema u našim dm-ovima, nego ih se može nabaviti samo u njemačkim. Ja imam vezu :D pa ih se nekako dokopam. Moram priznati da je P2 prije imao puno zanimljiviji asortiman, samo mene tada lakovi nisu zanimali uopće. Pretežno u asortimanu prevladava creme finish/jelly, svega nekih 5-6 lakova je shimmerasto. Meni to osobno ne smeta, jer mi je creme finish najdraži.

Ovaj lak koji vidite je iz njihove last forever linije. Nju bi opisala kao business friendly. Pretežno se sastoji od nude i crvenih nijansi. Kako lakove mogu vidjeti samo na netu i praktički samo uz fotke koje vidim googleajući, poprilično mi je teško odabrati pravu nijansu koja bi mi se mogla sviđati. Ali zapravo, sve nijanse koje sam dosad kupila su pogođene. Boju ovog laka bi opisala kao isprano ljubičastu sa primjesom sive. Sudeći prema orginal fotki laka, boja mi je ispala vrlo realno. Iako djeluje malo mrtvački, na mojim noktima ona to nije. Jako mi se sviđa kako mi stoji.

I da, možda jeste, a možda i niste primjetili, ali skratila sam nokte. Ne zato što sam morala, nego jednostavno zato što sam htjela. Samo sam ih željela malo osvježiti. Ovo je zbilja prvi puta u životu da sam  nokte skratila svojevoljno i nije mi nimalo krivo. Presretna sam što su napokon počeli rasti i ličiti na nokte, takao da više nemam prisutan onaj strah i pitanja iznad glave - hoće li ponovno narasti. Čak mi se vrlo sviđaju ovako kraći jer djeluju uredniji.

1 sloj Eveline 8u1, 2 sloja P2 071 adore me!, 1 sloj Essence BTGN





Imate li vi koji P2 lak i kako ste s njima zadovoljni?


3 comments:

  1. odličan je lak, ja sam nabavila par P2 lakova i odlični su mi, šteta što ih nema kod nas. a nokti su ti super, meni su ljepši kraci.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Ne bi nikad rekla da će se tebi svidjat nešto ovako dosadno :D

      Delete