Thursday, November 29, 2012

[swatches]: MUA (Makeup academy) nail polishes

Kako je MUA (Makeup Academy) imao super akciju na svom web shopu prije dva tjedna - 35% popusta na sve + free shipping, odlučila sam da ću naručiti par stvari. Naručila sam ova tri laka iz posta i još nekoliko stvarčica dekorativne kozmetike (rumenilo, paletu, ruž i BB kremu), ali te stvari vjerojatno neće na blog, jer ne želim uzimati posao ostalim kolegicama blogericama koje su majstorice u swatchanju sjenila, rumenila i ostalog. :) 

MUA u svojoj ponudi ima više vrsta lakova s različitim rasponom cijena. Budući da nisam nikada isprobala nijedan njihov lak, nisam se htjela zaletjeti pa naručiti neke (meni) preskupe, tako da sam se odlučila za njihovu 1funta liniju. S popustom me svaki lak koštao 0,65 centi što je negdje oko 6,50kn ovisno o tome koliki je tečaj funte. Zaista mislim da s tom cifrom za jedan lak nisam imala što izgubiti. Nijanse su im označene uglavnom brojevima (do nijanse 23), a djelomično baš nazivima nijansi. 

Ono što je zajedničko svim lakovima koji su meni došli u ruke je - preloša četkica. Metlasta, oštra, ostavlja crte. Ipak, ako ste imalo vješti u lakiranju noktiju, ne bi vam trebala predstavljati neki prevelik problem i trebali bi ste s njom moći odraditi normalno lakiranje. Bočica je poprilično minijaturna, ne baš prebajne izrade i kvalitete, zapremine 6,2ml, četvrtastog oblika (mene je odmah podsjetila na bočice iz Essenceove LE You rock). Što se sušenja tiče, tu zbilja moram reći da su me oduševili. Zbilja im ne treba dugo da se posuše skroz. Svi su poswatchani bez baze i top coata u dva sloja.

Dakle, ja sam naručila tri komada i to nijanse 1, 13 i 14, a swatchevi slijede:

MUA nail varnish Shade 1

Vjerujem da je ovo jedna od najprodavanijih nijansi iz ove linije, jer sam uspjela pronaći najviše swatcheva na netu. Nijansa je prekrasna, crna jelly baza sa hrpom plavih svjetlećih šljokica. Budući da je baza jelly, swatchala sam ga u jednom sloju preko jednog sloja crnog (Avon Licorice) da dobijem na dubini nijanse. Obzirom na kriminalnu četkicu, još se dobro i maže. Podsjeća me na Essence Chica iz Show off LE.






MUA nail varnish Shade 13

Zelena šimerasta nijansa, rekla bih toplog podtona. Prema njihovim fotkama sa stranice i nekim swatchevima s neta, očekivala sam pomalo duochromeastu nijansu, ali ona to ipak nije. Mislim da mi je četkica u ovome najgora. Uspjela sam ga namazati, ali su crte malo vidljive. Prekriva u dva sloja, ali mu možda ne bi smetao ni treći. Nemam ništa slično u svojoj kolekciji i iako volim zelene, ne mogu reći da me ova nijansa oborila s nogu, ali je u redu. 






MUA nail varnish Shade 14

Crvena šimerasta nijansa, koja nije prežarka i prejaka. Imam nekoliko šimerastih crvenih lakova, ali je ovaj ipak drugačiji, zagasitiji. Ova nijansa se mazala najbolje od svih i super prekriva u dva sloja. Četkica također ostavlja lagane crte, ali one djelomično nestanu nakon što se lak osuši. 






Da rezimiram. Iskreno, nisam ni sama sigurna što bi na kraju napisala. Ne mogu reći da su me ovi lakovi totalno razočarali, a s druge strane nisu izazvali ni nikakav efekt oduševljenja. Kad bi zbrojila sve što sam nabrojala u ovom postu (a to su uglavnom negativne stvari) rekla bi da vam ove lakove ne preporučujem jer zapravo nisam napisala nekih pozitivnih stvari o njima. Služe svrsi, cijena je prihvatljiva za ono što zapravo dobijete, tako da ni niste na nekom pretjeranom gubitku. Oni koji vole lakove zanimljivijih i posebnijih nijansi  neka ne posežu za ovima. Ja sam ih sada isprobala i nisam sigurna hoću li uzimati još nijansi. 

Jeste li vi iskoristili ovu MUA akciju i jeste li kupili i isprobali koji lak za nokte? :)

8 comments:

  1. uzela sam lakove br. 1,3,23, plum noir i deep purple...nisam još isprobala...baš me zanima ta četkica. Za mene je veliki + ako se brzo suše...

    ReplyDelete
  2. Sviđa mi se tamnoplavi :)

    ReplyDelete
  3. ovaj prvi tamnoplavi je super, ova druga dva mi se ne svidjaju, frosty lakovi i crtice koje ostavljaju su no no za mene

    ReplyDelete
  4. prvi mi je super, druga dva nisu baš moj broj :D
    bočice mi se čine iste kao i e.l.f... bar nam pokaži ostatak stvarčica, ajde pleeeeease :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisu im slične...Vidiš, baš bi mogla ufotkati :)
      Fotka s ostalim stvarčicama je na fejsu :p

      Delete