Saturday, April 13, 2013

[swatches] avon speed dry+ nail enamel part 1

Znam da mnoge od vas željno očekuju post s novim *AVON speed dry+ lakovima, tako da sam unatoč tome što su mi nokti u žešćoj komi ipak odlučila poswatchati neke nijanse. Ova linija sadrži 25 različitih nijansi, od pastelnih, crvenih, preko plavih i zelenih do tamnih. AVON garantira sušenje laka u roku od samo 30 sec i moram priznati da sam bila vrlo skeptična po tom pitanju. Uvijek sam skeptična oko garancija brandova što ću dobiti pojedinim proizvodom. Moram priznati da AVON zaslužuje aplauz što se brzine sušenja ovih lakova tiče. Oni se zbilja suše brzinom munje, ali ne onom nekom lošom brzinom koja vam ne dozvoljava da lak ravnomjerno rasporedite po noktu. Usudila bi se reći da vam s ovim lakovima neće trebati brzosušeći nadlak. Kao i ostale AVONove linije lakova i ova ima onu njihovu savršenu četkicu. Cijena u trenutnoj kampanji im je 34kn za 1 komad, a ako uzmete 2 komada platit ćete samo 46kn. To je zaista i više nego dobra cijena za ove lakove, tako da svakako iskoristite ovu priliku i opskrbite se ovim superbrzosušećim lakovima.

Odlučila sam podijeliti swatcheve u 5 postova jer zbilja mislim da bi bilo previše strpati svih 25 nijansi u jedan post, a otvaram s plavim i zelenim nijansama.




 AVON speed dry+ SPRIGHTLY MINT

Prva nijansa je krasna pastelna mint nijansa. Kad sam prvi puta zavirila u kutijicu ova nijansa mi je izgledala bijelo, ali kad sam na boljoj svjetlosti pregledala sve, pa i ovu nijansu, zaista se vidio taj lagani mintasto sivkasti ton u njoj. Na noktima još više dolazi do izražaja nego u bočici. Maže se lako, ali joj za potpuno prekrivanje u ujednačenu nijansu na noktima bez crta trebaju tri sloja. To zaista nije nikakav problem jer se stvarno brzo suši.

AVON speed dry+ TURQUOISE POP

Meni osobno ovo nije najtirkiznija nijansa koju sam vidjela u životu, ali ako dizajneri ove nijanse misle tako, neka im bude. Ja bi ovu nijansu opisala kao svjetlije zelenu s primjesom plave. Kremaste je teksture i jako je fino pigmentirana. Uz pažljivo nanošenje prekrila bi u jednom debljem sloju, ali ja sam išla na dva tanka. Nije bilo nikakvih problema kod nanošenja.



AVON speed dry+ FAST TIME TEAL

Teal (petrolej) nijansa u pravom smislu riječi. Nešto rijeđe kremaste formule pa su joj bila potrebna dva sloja za potpuno prekrivanje linije nokta. Ja nemam ništa slično u svojoj kolekciji, ali viđala sam sličnih nijansi. Ispod ove nijanse svakako preporučam nanošenje baze jer lagano pušta boju na nokte (i kožu).



AVON speed dry+ ON POINT BLUE

Predivna plava nijansa krem formule s primjesom ljubičaste koja ne dolazi pretjerano do izražaja. Jednako tako se predivno i maže, te prekriva u dva sloja unatoč prilično rijetkoj formuli. Neka vas ne razočara prvi, prilično rijedak, sloj jer drugi sve savršeno popravi. Ovo je jedna od nijansi koja me, naravno, totalno oduševila. Napraviti ću usporedbu s ostalim sličnim plavcima koje imam. 



AVON speed dry+ TWILIGHT BLUE

Tražite predivnu tamno plavu (gotovo crnu) nijansu koja prekriva u jednom sloju i suši se brzinom munje? Ova je baš takva! Nijansa koja se pod odgovarajućim svjetlom pretvara u pravu krasoticu. U većini slučajeva će izgledati crno i dosadnjikavo, ali kad dospije u prave svjetlosne uvjete pokazat će svu svoju ljepotu. Formula je gusta, ali ne i problematična, prekriva u jednom sloju. Također preporučam nanošenje baznog laka prije lakiranja jer lagano pušta boju na nokte i kožu. Totalno me podsjeća na one crne boje za kosu s različitim odsjajima (u ovom slučaju s plavim).



Nadam se da vam se sviđaju nijanse iz ovog prvog posta. Moj apsolutni favorit je Twilight blue, za njim ide On point blue. Koje su se vama posebno svidjele?

4 comments:

  1. Twilight blue, definitivni favorit :)

    ReplyDelete
  2. Prvi mint mi je najljepši!

    ReplyDelete
  3. Slazem se s tvojim favoritima, ova prva dva mi nisu nesto, al ova druga tri su divni :D

    ReplyDelete
  4. paaaa meni se sviđaju svi i to baš ovako kako si ih posložila, ali obrnutim redosljedom :D

    ReplyDelete