Friday, August 3, 2012

neon + dots

Opet je pinterest krivac za današnju manikuru. Nije identično, ali me inspiriralo. Koristila sam Smart Girls zeleni neonski lak u nijansi 55, koji je dio proljetne limitirane kolekcije. Točkice su rađene s Orkide Olivia 114.  Smart Girls lak je dosta rijedak, ali se s dva precizna i nešto deblja sloja da prekriti linija nokta. Kad sam ga prvi puta isprobala bila sam malo razocarana jer sam mislila da mu treba puno više slojeva. Zapravo tko ne maže nešto pretjerano precizno, njemu će trebati tri, ali ni to neće biti problem jer se super brzo suši. Ovih lakića iz proljetne kolekcije još uvijek se može naći u dm-u, pa ako vam se sviđa nijansa, obavezno ju kupite jer je zbilja odlična za ljeto. 


1 sloj Eveline MNG, 2 sloja Smart Girls Get More 55, točkice Orkide Olivia 114, 1 sloj Essence BTGN




8 comments:

  1. kod mene još čeka na prvu šetnju, ali mi se činio baš proziran pa ga zato odgađam... super ti je kombinacija :-D

    ReplyDelete
  2. jaaaako dobro, sviđa mi se jako :)

    ReplyDelete
  3. Great combo, I love this Smart Girls Get More shade.

    ReplyDelete
  4. super, jako mi se svidja! :*

    ReplyDelete
  5. super, jako mi se svidja! :*

    ReplyDelete
  6. Odlična kombinacija, taj zeleni lakić je predivan :)

    ReplyDelete
  7. Baš sam jučer snimila jedan look: zelena podloga, plave točkice....i kad je bilo gotovo, pogledam i znala sam da sam to već negdje vidjela, samo s enisam mogla sjetiti gdje - a sad sam pronašla gdje!! hehe kopirala sam te a da nisam niti znala ;)

    ReplyDelete