Sunday, August 12, 2012

Inspired by a dress

Današnji nokti su, kao što naslov govori, inspirirani jednom haljinom na koju sam slučajno naišla surfajući. Odmah mi je sinula ideja pa sam to prebacila na nokte. Radi se o ovoj haljini. Prevladava siva boja uz dodatak mintaste i pink. Ja sam ipak napravila po svom i umjesto pink stavila neku koraljnu nijansu. Ovo je zbilja prilično jednostavno za napraviti, samo trebate mirnu ruku. Mogla sam se pomoći i selotejpom, ali nemam sreće s tim jer mi se ne da čekati da mi se podloga osuši i onda sve smrdam. Tako da sam se ipak odlučila za free hand. Za podlogu sam koristila sivi P2 lak u nijansi 542 Arctic. Nijansa je siva, ali ima nešto ljubičasto u sebi, vrlo hladna i meni ne bi trebala stajati zapravo jer sam toplog podtona, ali mislim da mi stoji super :D Maže se fino, prvi sloj je dosta rijedak i ostavlja crte, dok drugi to sve fino zagladi, nešto je izmađu jelly i creme finiša. Za trokutiće sam koristila Essie Mint candy apple i Catrice I scream  peach, svaki u jednom sloju te sve zagladila jednim slojem Essence BTGN nadlaka. U svakom slučaju jednostavna, a zanimljiva manikura :)

1 sloj Essence Nail sealer, 2 sloja P2 Arctic, trokuti Essie Mint candy apple, Catrice I scream peach, 1 sloj Essence BTGN




8 comments:

  1. volim kad french nije french ;-D
    podloga je stvarno predivna <3

    ReplyDelete
  2. preslatko
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. looks lovely and the dress must be beautiful as well! this colorful french manicure reminds me of fishtail nails :)

    ReplyDelete
  4. u, odlična ideja! sviđa mi se i haljina :D

    ReplyDelete
  5. Kako su cool boje!

    www.stills.rs

    ReplyDelete
  6. Predobro! I oblik noktiju i kombinacija boja, sve! Imas jos jednu vjernu pratiteljicu :)

    ReplyDelete
  7. Divno! I s obzirom da je u pitanju free hand linije su jako pravilne. Krasna kombinacija boja

    ReplyDelete
  8. Installment loans allow you to borrow some cash quickly in advance, and you can pay back the loan in easily installments of your choice. Repay unsecured loans instant approval on the due date of the installments without any delay to avoid penalties. You should try to get rid of the loan repayment as soon as you can. http://installmentloans.me/index.html

    ReplyDelete