Monday, February 6, 2012

Kud svi...


...Turci, tu i mali Mujo...Da, eto gurnuli su me u blogerski svijet i prisilili da otvorim blog o noktima i lakovima...Prijetili su mi čak, s nekim tamo oklagijama :D Za sve je kriva zločesta Lalica s bloga Nails for fun :) 

Oni koji me znaju s foruma.hr, znaju koliku muku mučim s noktima, pucanjem, sporim rastom, listanjem, pa opet pucanjem, ali nadam se da je tome došao kraj zahvaljujući čudesnim preparatima kozmetičke industrije. Kako mi nokti trenutno liče na nokte, odlučila sam prihvatiti ovaj izazov i baciti se u nail blogerstvo. Koliko ću izdržati, vidjet ćemo, nadam se što duže, a to će ovisiti i o vama čitateljima :) Ako budete zainteresirani za moj rad i blog će se održati na životu. Pa ne planiram piskarat za nikoga :D

Za početak vam predstavljam moju čarobnu vazicu. Tu su na okupu svi lakovi za nokte koje posjedujem (kolekcija se polako, ali sigurno iz tjedna u tjedan, iz mjeseca u mjesec povećava, tako da se nadam da ću imati dovoljno materijala za predstavljanje. Možda se ovako na fotki čini malo, ali ima tu preko nekoliko (čitaj 100+) komada različitih lakova.








Eto, nadam se da će i meni i vama čitateljima ovo biti jedno mjesto na koje ćete rado zaviriti :)



No comments:

Post a Comment