Sunday, February 24, 2013

like a lady

Danas vam donosim swatch jednog krasnog laka koji sam dobila od svoje divne čitateljice Ksenije, koja mi svako toliko pošalje paketić s lakovima. Radi se o laku marke Constance Carroll. One od vas koje duže koriste kozmetiku, sigurno su čule za ovu britansku marku. Sjećam se da je moja sestra koristila njihovu kozmetiku dok sam ja još bila klinka, a mogla se kupiti na tržnicama. Prodaje li se negdje kod nas i danas, zbilja nemam pojma, ali znam da ju se može naći na britanskom ebayu. 
Ajmo natrag na lak. Radi se o prekrasnoj toploj tamno crvenoj šimerastoj nijansi naziva Madame, koja se tako predivno maže da je to čudo. Ima tanku četkicu koja me podsjeća na četkicu iz China Glaze lakova, ali je još bolja. Nijansa je baš damska, kako joj i ime kaže. Lak se maže super lako, prekriva u jednom sloju, ali da bi postigli pravu dubinu nijanse, valja staviti dva. Suši se prilično brzo, a tome u prilog govori i to da nisam stavljala brzosušeći nadlak. Nokti su mi ujutro bili baš kao kad sam ih i namazala, bez udubina i oštećenja. Neka swatchevi kažu svoje.

1 sloj Gabrini No more breaks, 2 sloja Constance Carroll Madame 





Jeste li ikada isprobali nešto od Constance Carroll?

8 comments:

  1. Nisam videla Constance Carroll lakove godinama, a oni koje sam imala kao klinka su bili užasnog kvaliteta. Lepo je čuti da su sada kvalitetniji.

    ReplyDelete
  2. Prekrasen odtenek. Imam nekaj odtenkov od Constance Caroll in so mi dobri. :)

    ReplyDelete
  3. predivan je :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. cula jesam za njih, ali ih nisam vidjela godinama, a svidja mi se ova boja :)

    ReplyDelete
  5. dobra boja... nisam ih vidjela godinama, kao što si rekla nekad ih je bilo na pazarima :D

    ReplyDelete
  6. the same color as mine! http://monceillet.blogspot.com/2013/01/bordo-ze-zotym-akcentem-od-golden-rose.html

    ReplyDelete