Tuesday, December 11, 2012

la girl addict

Iako ste fotke već mogli vidjeti na fejsu, evo ih i na blogu da ne zjapi prazan. Puknuo mi je kažiprst pa sam tužna i ljuta, al ostale nokte nisam htjela skraćivati. Nemojte zamjerit :D.
Ovo mi je tek drugi LA Girl lak. Imaju zanimljivih nijansi, al nekako mi je puno dati 30kn za jedan lak, unatoč tome što imaju 15ml. Znate mene i štedljovost (čitaj škrtost :D). Ovaj je prekrasne tamno crvene jelly  baze, sa hrpom zlatnih i crvenih glass flecksića. Trebaju mu dva sloja za prekrivanje, iako možda ni treći ne bi bio na odmet. Brzo se suši.


1 sloj Eveline 8u1, 2 sloja LA Girl Addict, 1 sloj Essence UGNS


Imate li vi koji LA Girl lak? :)



6 comments:

  1. Divan je, vrijedi tih novaca :D

    ReplyDelete
  2. nemam niti jedan LA girl za sad, ali razumijem (i dijelim) tvoju škrtost ;)

    ReplyDelete
  3. volim njihove lakove koje imam, ovaj nemam, ali je isto lijep :) i ne znam meni ipak nisu toliko preskupi, ipak mi je bitan omjer cijene i mL a u dosta slucajeva su tu negdje s recimo essence lakovima koje jako cesto kupujem

    ReplyDelete
  4. nemam... ali preživjet ću bez njega ;)
    podsjeća me na essence time for romance, premda onaj ima veći glitter :D

    ReplyDelete