Tuesday, September 11, 2012

saran wrap mani - bye bye summer

Znam da predugo nema ni mene ni postova, al nokti su mi u totalnoj banani, u što ćete se moći i uvjeriti u današnjem postu, ali više ne mogu izdržati bez lakiranja. Baš mi fali, a fale mi i dugi (duži) nokti :( Eveline definitivno naočigled djeluje, sad samo moram čekati da narastu.

Već dugo želim isprobati ovaj način nail arta, ali nikako se odlučiti. Zapravo je vrlo zabavno i baš mi je žao što nisam isprobala prije, ali dobro, nikad nije kasno. Meni osobno je naziv ove tehnike super glup :D (vjerojatno zato što me ovo saran podsjeća na šarane :D). Dakle, glavna caka oko ove tehnike je zapravo komadić folije, plastične vrećice ili već nečega takve strukture. Ono što morate dobiti je neravnomjerna površina onog što koristite, da bi na noktima dobili individualnu mustru. Ja sam koristila običnu plastičnu vrećicu za zamrzivač. 
Za podlogu sam koristila predivni Flormar 424, krasni mintasti lak koji sam dobila od vjerne čitateljice Ksenije (Ksenija hvala ti za sve ). Formula mu je nešto gušća, pa mu je za ovo bio dovoljan jedan sloj uz minimalne nepravilnosti, ali se generalno dobro maže i relativno brzo suši. Uz zadnje dane ljeta baš paše i ljetna nijansa. Moram priznati da sam pomalo tužna što nastupa razdoblje nošenja ne tako vedrih nijansi, ali valjda ću se priviknuti :). Za šaranje sam koristila *AVON Starry Sky, prekrasni srebrni lak metallic/foil finiša. Baš mi se fino uklapa s mintastim. Rezultat ove tehnike me podsjeća na kombinaciju splatter i crackle manikure. 

1 sloj Eveline 8u1, 1 sloj Flormar 424, AVON Starry Sky, 1 sloj Essence Ultra gloss nail shine (UGNS)





Jeste isprobali ovu tehniku? Ako niste, obavezno isprobajte, jer je super zabavno, a dobijete fora manikuru. Nemojte zamjeriti na totalno banana noktima :(

*PR uzorak

5 comments:

  1. Banana nokti? Meni ti baš dobro izgledaju. Moraš vidjeti moje, ja nikako da ih dovedem u red od kućanskih poslova a ništa ne mogu raditi s rukavicama. Što sve ti za njih koristiš?

    Manikura je divna i sviđa mi se kombinacija boja jako!

    ReplyDelete
  2. Meni su tvoji nokti uvijek lijepi bez obzira na dužinu.

    ReplyDelete
  3. izgleda super! kombinacija boja je legendarna! nisam još probala ovu tehniku, ali ću je definitivno staviti na listu stvari za isprobati! ;)

    ReplyDelete
  4. ne grintaj, nokti ti skroz pristojno izgledaju :-D
    boje super skombinirane, krasna manikura :-D

    ReplyDelete
  5. Baš su mi falili tvoji postovi...
    Odlična manikura (kao i obično), super kombinacija boja a ovaj mintasti lak je predivan. Jedva čekam da i ja isprobam ovu tehniku, izgleda poprilično jednostavno a jako efektno :)

    ReplyDelete