Saturday, July 14, 2012

S-he Stylezone 317

Eto napokon sam ga uspjela uloviti. Tolika fama se digla oko ovog tipa laka. Popularni Chanel Peridot dobio je valjda milijun kopija da sam, htjela ne htjela, morala nabaviti bar jedan od njih iako uopće niam fan ovakvih lakova (em shimmer, em duochrome). Moram priznati da mi se jako sviđa kako mi stoji i da si blejim u nokte non stop :D Lak se za ovakav finish jako fino maže, samo treba pripaziti da se četkica cijelo vrijeme povlači ravno. Inače su mi četkice u ovim novim S-he lakovima preočajne, ali ova je sasvim u redu. Boja mu je mješavina između zlatne, zelene i plave, prekriva u dva sloja, suši se relativno brzo, samo mislim da mu koja kap thinnera ne bi naškodila jer je malo gušći. Svakako probajte ovu nijansu, čak i ako niste fan ovakvih lakova (poput mene), jer postoji velika mogućnost da će vam se ipak svidjeti. Ja sam ga u svom dm-u pronašla na regularnoj polici, tako da bi čak rekla da su ga uveli u stalni asortiman, ali me nemojte držati za riječ.

1 sloj Eveline MNG, 2 sloja S-he 317, bez TC




Na Facebook stranicu sam uploadala kratki video u kojem možete vidjeti svu njegovuljepotu i kako se prelijeva iz boje u boju









4 comments:

  1. Ne mogu ga prozvakat i gotovo,ni jedan holo.....:|

    ReplyDelete
  2. nisam ni ja baš fan zlatnih nijansi, ali moram priznati da stvarno spektakularno izgleda :-D

    ReplyDelete
  3. nije loš al ja ne volim lakove gdje se pozna trag četkice. btw boja me podsjeća na neku ogromnu bubu :D

    ReplyDelete
  4. Fino deluje, od svih tih kopija ovaj bih jedino isprobala, posto mi se kao ni tebi ne svidja nesto narocito ali cisto da vidim i to cudo na sebi ;)

    ReplyDelete