Sunday, May 13, 2012

Find a dupe #2

Još jedan post u kojem ću pokušati pronaći dupliće u svojoj kolekciji. Kažem pokušati jer zbilja izbjegavam kupovati (pre)slične lakove, ali ponekad jednostavno ne mogu procijeniti jel nešto skroz slično  zbilja imam doma. Nemam puno lakova i zbilja mislim da imam sve negdje spremljene u glavi pa kad nemam sa sobom svoje magične žličice sa swatchevima (nosim samo pojedine nijanse kad baš ciljano idem kupovati neki lak) kupujem zapravo napamet. Tako su se u mojim rukama neki dan kad sam preslagivala svoju malu vojsku (stalno ih preslagujem :D),  našla tri tamno plava šimerasta laka. Odlučih napraviti ovu usporedbu, da bi možda i vama olakšala odabir ako dodjete u priliku za kupnju kojeg od njih. U igri su P2 570 So cool! (kupiti se može samo u njemačkim (i ponekim austrijskim) dm-ovima po cijeni od 1,55eura/8ml), Delia No.1 #48 (lokalna drogerija, cijena 7kn/5ml), AVON Cosmic blue (Avon katalog, cijena varira od kampanje do kampanje, raspon između 25-50kn/12ml). 


2 sloja P2 570 So cool! , Delia No.1 #48, AVON Cosmic blue



Obični smrtnik će vjerojatno reći da su ovo potpuno identični lakovi, ali kad se malo bolje pogleda, razlike su itekako vidljive. Najsvjetliji je definitivno AVON, ima najrjeđu formulu (ali prekriva u dva sloja), boja je plava s ljubičastim podtonom i najviše su vidljive crte od četkice, šimer (plavi i srebrni) mu je u bočici jedva vidljiv jer je jako sitan. Sljedeći malo tamniji je P2, rekla bi da je ovaj zelenog podtona jer mi se na blaznici kad sam ga skidala, definitivno vidio zeleni pigment. Šimer mu je nešto krupniji (isto srebrni i plavi), a na trenutke u bočici djeluje čak pomalo duochromasto. Prekriva u dva sloja. Posljednji je Delia No.1. On mi je favorit. Znatno tamniji od ostala dva, rekla bi isto ljubičastog podtona, ali puno slabije vidljivog nego kod Avona, šimer je tamno plavi, prekrasno se također maže i prekriva u dva sloja (prolazi čak i jedan mrvicu deblji). Što se sušenja tiče, tu je pobjednik P2, slijedi Avon, pa Delia No.1, ali razlike su neznatne.

Ovi lakovi definitivno nisu duplići, ali mislim da vam ne trebaju sva tri. Avon je kod nas dostupan 100% pa ću njega zbog toga preporučiti ako tražite tamno plavi šimerasti lak, ali moj favorit i dalje ostaje Delia No.1.


10 comments:

  1. I meni su isti :D Jedino delia najtamniji kolko mi se čini. i u kojim to drogerijama ima tih delia? kod mene nema nigdje :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisah lokalna, znaci tu kod mene...Gdje ih dalje ima i ima li ih uopce, zbilja nemam pojma :S

      Delete
    2. aha to mi je promaklo očito :D

      Delete
  2. Svi zajedno me podsjećaju na Electric Blue (Maybeline) :)
    Avon i p2 su mi skoro identični.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima zbilja hrpa varijacija na temu :D

      Delete
  3. Lepi su, ali Delia posebno. :3

    ReplyDelete
  4. Da,zbilja je smijesno kada krenem objasnjavati razlike u lakovima koji su drugim ljudima identicni ;)
    Ovi su definitivno razliciti,Avonov mi je najljepsi :)

    ReplyDelete
  5. krasni su... čak se ne bih mogla ni odlučit koji mi se najviše sviđa :-D

    ReplyDelete
  6. imam gotovo identičan od Catrice :) Prekrasna boja, najviše mi se sviđa Avon :)

    ReplyDelete